søg i nyhedsarkivet


Bella Center får fælles callcenter


07-10-2014

Centralt callcenter for hele koncernen skal øge serviceniveauet for det samlede Bella Center.

Som et led i strategien om at blive Danmarks førende hospitality-virksomhed indfører Bella Center fra nytår et centralt callcenter til at servicere kunder for hele koncernen fra morgen til aften.

Det nye callcenter bliver placeret på Crowne Plaza og skal servicere alle typer af interne og eksterne opkald fra gæster og kunder, som ringer ind med bookinger, roomservicebestillinger, spørgsmål til housekeeping, reservationerne til restauranter osv.

Den centrale funktion skal sikre at alle interne og eksterne opkald besvares hurtigt og effektivt, uanset hvad opkaldet drejer sig om.

’’De fleste har prøvet at ringe til et hotel udenfor normal kontortid for at lave en reservation eller at ringe for at bestille roomservice, men er blevet mødt af en ubesvaret telefon. Vores kunder og gæster skal altid have den bedst tænkelige oplevelse, uanset om de allerede er gæster eller gerne vil være det,’’ siger CEO Allan L. Agerholm.